TTS ja TEK golfkisa ja -opetusta 16.7.2024

16.7.2024

Olipa taas mahtava kesätapahtuma Golf Pirkkalan kentällä 16.7.2024. Tapahtumaan saapui yhteensä 66 Seuran ja TEKin jäsentä sekä avecia. Kisaan osallistui 52, green cardin suoritti 9 ja golfiin tutustui 5 henkeä. Kisan muotona oli pistebogey ja lisäksi palkittiin naisista ja miehistä paras scratch, pisin draivi, lähimmäs lippua sekä Best Ball joukkuekisan kolme parasta tiimiä. Golffiin tutustujien kesken järjestettiin puttikisa.
Väylät ja viheriöt olivat loistavassa kunnossa ja caddiemasterin kisajärjestelyt sekä ravintolan palvelut sujuivat totuttuun tapaan erinomaisesti. Kun sääkin vielä suosi ennusteista huolimatta oli kesälomapäivä mitä parhain.

Lounas ja palkintojenjako ravintola Bufferissa.
Pistebogey pokaalin 2024 vei kotiin Aaro Leppäniemi. Palkintopöydän takana myös kisan järjestäjät Anna Danska TTS ja Jussi Nousiainen TEK.
Kisamaisemia
Green card kurssilaisia opastaa PGA Golf Professional Anssi Kankkonen

Kiitos kaikille osallistuneille Seuran ja TEKin jäsenille sekä aveceille hyvästä seurasta ja aurinkoisesta fiiliksestä!
Tavataan taas ensi vuonna golfin merkeissä!